ЛАМ

 ЛАБОРАТОРІЯ АКТИВНОЇ МОЛОДІ (ЛАМ)

У 2019 році у школі створено новий освітній простір - Лабораторія Активної Молоді (ЛАМ). Це навчальне, пізнавальне, розважальне середовище призначене для практикування навичок з навчальних дисциплін, а також позакласної роботи учнів, активного і цікавого відпочинку. Учасниками шкільного парламенту розроблена концепція ЛАМу як визначального задуму створення умов для поглибленого особистісного розвитку через інтеграцію знань, їх використання у пошуку закономірностей та творення нового. З метою найповнішого забезпечення навчальних потреб учнів  приміщення ЛАМу умовно поділено на 7 умовних секторів:

Секція 1. Студія журналістики TV-Lab


Наша міні-студія дуже затишна і зручна. Все зрозуміло й дуже просто, відповідно принципів мінімалізму: в центрі секції стіл зі стільцями; зліва – поличка з технікою і матеріалами; праворуч - фліпчарт для змінних написів. З початку навчального року студія запрацювала досить продуктивно. Члени журналістської команди взяли відповідальність за виконання власного об’єму завдань: написання сценарію; роль ведучих; процес зйомки; монтаж роликів; створення і поповнення сторінки на ютуб каналі. Результати діяльності  TV-Lab можна побачити за посиланням  https://www.youtube.com/channel/UC1xdBhLQNKYTdteLTuladdw

Секція 2. МУК – Мандрівний учнівський клуб 

В Лабораторії облаштовано сектор МУК, в якому розміщено необхідне демонстраційне
туристичне спорядження: імітація галявини, туристичне приладдя палатка, спальники, валіза,
 наплічник, тренажер для в’язання вузлів… Основна мета секції - навчити учасників клубу виживати в польових умовах, орієнтуватись на місцевості, використовувати сучасне туристичне спорядження, практикувати навички здорового способу життя і активного відпочинку. Перших результатів досягнуто – секція облаштована, сформована команда мандрівників. Наступні дії – за сприятливих умов практикувати краєзнавчі походи.  


Секція 3. Інтерактивна бібліотека «Нейробік»

У новому освітньому просторі створена інтерактивна бібліотека, яка об’єднує кілька відділів: дві відокремлених книгозбірні, архів та читальний зал. У читальному залі створено п’ять зон інсталяцій: 1) змінної виставки дитячої літератури; 2) української історичної «Читальня»; 3) англійської книжкової зали «Home swit home»; 4) вільного простору «Мандрівна бібліотека»; письменницького кабінету «Таємниці письменницьких шухляд». У затишному куточку читацького залу розміщено столи із двома комп’ютерами та оргтехнікою. У комп’ютерах створено картотеку онлайн-книг, відеотеку, завантажено чимало відеороликів і фільмів за творами шкільної літератури.  Отже, тут можна дивитись відео, читати електронну книгу, слухати аудіо книги. На допомогу відвідувачам створено сторінку в соціальній мережі фейсбуку https://www.facebook.com/groups/1602964263201427/



Секція 4. Зона релаксації

У новому освітньому просторі можна помріяти, відпочиваючи на килимках, каріматах або подушечках. Або пограти в настільні ігри, послухати музику та просто поспілкуватись з друзями.



Секція 5. Кінозал

Тут великий екран, проектор, комп’ютер, зручні крісла – всі умови для повноцінного перегляду фільмів. Учасники шкільного парламенту проводять організовані перегляди фільмів з попередніми анонсами, попкорном і веселими перервами та завершальним обговоренням сюжетів фільму. Відгуки учасників: дивитись фільм разом - це круто. А ще кіно уроки, перегляд навчальних відеоматеріалів на гурткових, індивідуальних та групових заняттях.






Секція 6 . Зала шкільного парламенту

Тут розміщено великий модульний стіл, за яким щотижня відбуваються засідання учнівського парламенту. Це зручний простір для проведення семінарських уроків, окремих гурткових занять, а також вчительських нарад.




 Секція 7 . ОБА – операційна біоанатомії

 Це майбутня інсталяція лікарняної операційної, яка буде облаштована операційним столом, розбірними муляжами скелету, торса, інших органів людини. використовувати на уроках, індивідуальних, групових та факультативних заняттях. Тут планується проводити серію майстер-класів для кожного класу з метою відеодемонстрації фізіологічних процесів організму. Це можливість використовувати різні методи вивчення людської анатомії, одним з них є анатомічні моделі. Вони дають змогу не тільки роздивитись з чого складається людський організм, а й дають наочне розуміння функціонування тіла людини, допомагають знайти оптимальні шляхи вирішення проблем. Планується придбання інтерактивної дошки, адже візуалізація фізіологічних процесів є ефективним методом вивчення функцій людського тіла. Концепція секції розроблена на засіданнях учнівського парламенту і чекає часу реалізації

Станом, на початок 2020 року облаштовано всі шість секторів, за винятком  сектору біоанатомії, який потребує додаткового фінансування.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації